Ett par mindre trista dagar

Nu har det blivit lite mindre trist =) I alla fall de två sista dagarna.

Igår var jag i Stockholm och spelade scrabble IRL. Det kunde gått bättre men det var ändå rätt kul. Den här gången tog jag med mig mitt pass, hehe ^^ Vakten kände igen mig, hehe.

Jag hann bara spela en match, som gick uruselt. Min motspelare fick precis allt som var bra. Och jag hade ingenting. Hujedamig, sånna matcher är hemska.

Men det var inte det värsta med kvällen. Det värsta var serveringen på det där fördömda stället. Usch, säger jag bara! Jag fick vänta i mer än en timme på att få beställa. Sen var jag tvungen att gå fram till de och fråga om jag kunde få beställa. Som att inte det vore nog så var jag tvungen att gå fram till de två gånger!! Hur illa är inte det på en skala? Så ska det verkligen inte gå till! Nej, jag skulle ha följt med zagg (hon heter inte så, det är henens nick på beta, och jag kan omöjligt varken komma ihåg eller stava till hennes ovanliga namn) och köpt en hamburgare istället. Då hade jag fått trevligt sällskap, min mat på nolltid samt 60 :- mer i plåboken. Men självklart gjorde jag inte det. Jag är ju inte så vidare överförtjust i skräpmat... Dumt nog kunde jag inte ha överseende med det igår >.< Nästa vecka äter jag hemma innan jag åker!

Aja, det var de negativa delarna. Det roliga var sextemat som hela tiden verkade återkomma i spelen, hehe ^^ En försökte lägga SÄNG(P)ORR men av någon konstig anledning blev han synad och fick ta tillbaka det, haha. Lite synd, för hans motspelare hade kunnat lägga BAS(SÄNGPORR) på det bara för att det var roligt, haha ^^

Förutom det så fick jag lite nya kontakter inom scrabble =) Särskilt zagg var rolig! Vi satt och diggade till schlagerlåtar som puben spelade ^^

Sen idag vaknade jag i hans juvliga armar *suckar lyckligt* Vi skiljdes åt, eftersom han skulle jobba, och jag åkte hem. Där satte jag mig vid tv:en och satt där mest hela dagen ^^ Fast jag njöt faktiskt lite av solen också. Gick en promenad och så =) Fick lite fina återblickar till min tid i Pershagensskolan. Blev lite nostalgisk där för ett tag... :'-) Tänk att det faktiskt kunde hända med den skolan... Men vill du veta en hemsk sak, Sofie? De har tagit bort snurrgungan... Den som vi hade så mycket roligt med, minns du? Och nu är den borta... *snyft*

Kvällen (eller natten om du så vill) har jag spenderat åt beta. Såklart ;-) Jag rullade hela tre gånger. Börjar nog bli bra på det här ;-) Först BRoTtARE, som jag la när det var noll brickor kvar i påsen =) Men jag förlorade matchen tyvärr. Sen TRÖStARE. Förlorade den matchen också. Egentligen gör det inte så mycket, det är bara det att jag förlorade med tio ynka irriterande poäng... Till sist fick jag lägga en rull som jag länge drömt om att få lägga, i öppningsdraget dessutom =) CENtRAL blev det. Den matchen vann jag. Som avslut för ikväll/inatt spelade jag en match som jag vann och därmed fick upp min rating till över 1900 på beta =)

Och för er som inte förstod så mycket om vad jag skrivit så är en förklaring om vad scrabble och beta och rull och allt vad det är egentligen är för något på väg ^^

Kommentarer
Postat av: IckeSacka

Det bästa med nya SAOL är att ordet ANALSEX nu är godkänt. Det är bra för oss som gärna rullar ORALSEX

2007-06-21 @ 17:52:32
Postat av: Craxyknas

Haha. Allt för att hålla kvar the good old fashion sex theme =)

2007-06-21 @ 20:30:01
Postat av: Sofie

va??? har de tagit bort snurrgungan?? :(
helt otroligt..blä!!! visst kommer ja ihåg de fina minnerna vi har från den gungan! hur kan ja glömma våran tid på den skolan tillsammans? jag menar.. 9 hela år.. + "lekis".. :D

2007-06-24 @ 17:06:32
Postat av: Andreas

HAHAHA sextemat=)=)
Usch hur kan jag glömma bort din blogg stup i ett??
Jag kommer ihåg din rullningshysteri också! Alltid lika trevligt!
Vi ska bada snart!!!
KRAMKRAM
Jo det är tyvärr såa tt du itne akn vakna i mina armar varje natt för tillfället. Men i framtiden!!!!

2007-06-27 @ 01:03:49
Postat av: Craxyknas

Sofie: Ja, visst är det hemskt?! :'( Vi gick ju där en så lång tid. En massa fina minnen :)
Andreas: Hehe, mycket med scrabble är trevligt :D Och nu kan jag ju faktiskt vakna i dina armar... :) <3

2007-07-03 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0