Film, Ella och Hoppis

Hm, jag har märkt att jag tittat mycket på film den här sommaren. Det handlar väl om att ta igen det man missat under den stressiga våren ;-) Jag älskar ju film trots allt. Fast ja, det bästa, måste jag erkänna, kommer nog efter filmens slut när man betygsätter den www.filmtipet.se, hehe =D Genom att kolla upp filmen där sitter liksom spänningen i ett tag till ^^

Hur som helst, idag träffade jag Ella. Det var verkligen på tiden! =) Oj, så skoj vi hade!! =D

Först åkte vi ner på stan och köpte pizza. Sen åkte vi hem till henne och såg "Sanningen om Rödluvan". Själva filmen var långt ifrån lika bra som den var första gången jag såg den, men en av karaktärerna är så bra! Den lilla ekorren påminner på pricken så otroligt mycket om Ella! Och det håller hon själv med om. Snacka om vi satt och garvade åt det när vi såg på ekorren ur Ellas perspektiv XD

Efter filmen pratade och diskuterade vårat kommande projekt. Det var också jättekul, haha! =D Men jag tänker inte avslöja så mycket här. Vill ju inte förstöra överraskningen liksom ;-P

Imorgon kommer Hoppis från newage3 till Stockholm =D För er som inte vet så är han min mentor och min union i det spelet, och snart kanske även min deity. Så vi har haft lite kontakt så där =) Och imorgon kommer han alltså titta förbi in på Soft där jag och resten av Scrabblegänget bänkar oss imorgon. Fatta vad skoj det ska bli =D Och nervöst... ^^ Jag måste kontakta Robin också och hoppas på att han har tid att hänga med. Hihi, newage-träff och Scrabble-träff i ett ^^

Nej, nu ska jag sova. Man vet att det är sovdags när solen börjar titta fram, haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0