Många glada överraskningar

Det har hänt mycket de här senaste dagarna. Jag är både glad och ledsen över att jag inte har hunnit blogga mer. Jag vill ju blogga, men det jag har gjort istället ångrar jag inte heller...

Hela veckan har bjudit på glada överraskningar!

Idag konfirmerades mina konfirmander. Åh, vad kul det var! Jag älskar konfirmationer! =) Och jag älskar att vara ledare. Nu är bara den sorgliga biten kvar, att inse det faktum att jag aldrig kommer se många av dem igen. Tack och lov att vi har lockat några till KU i alla fall! =) Nu ser jag faktiskt fram emot att gå till KU igen.

Tack alla konfirmander för den här tiden! Jag har haft jätteskoj med alla bus och att lära känna er! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sofie..Nu får du allt berätta här.. va har du haft för dig under sommarn egentligen?? måste som sagt ta en fika nån dag igen..eller ngt annat..bio kanske?

2007-08-12 @ 17:22:22
Postat av: Josefine

:O :O :O
Oj... Det kom oväntat... Vad hände med din förra pojke då?

2007-08-12 @ 22:31:27
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Efraim

Honom dumpade hon via sms =)

2007-08-29 @ 18:45:18
Postat av: Urklas

Ta den i bajan så blir han nöjd

2007-08-29 @ 19:13:10
Postat av: Urklas

ja menar då kan du spara fittan tills du gift dej

2007-08-29 @ 19:13:57
Postat av: Josefine

"OMG". Väx upp eller nått...

2007-08-31 @ 14:13:35
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0