"Jag är lite full..."

Jag har träningsvärk. Undrar varför. Kanske Bazil kan svara på? ;-)

Jag måste bara skriva vad Josefine sa till mig på hennes skiva. Hon var nog lite full ^^ Bland det första hon sa till mig när jag kom var: "jag är lite full". Mitt svar: "jag märker det". Fem minuter senare: "jag är lite full". Mitt svar: "ja, du sa det". När jag skulle gå och sa hejdå: "jag är nog lite full". Min tanke: "det menar du inte?". Hehe, förlåt mig Josefine men det var bara så roligt =) Minns du det?

Igår fick jag en jättemumsig sallad av mamma! =D Innehållet vat gurka, röd paprika, gul paprika och ost. Mums! Det blev att jag åt upp hela skålen själv ^^ Och tog extra lång tid på mig vid middagen istället för att koncentrera mig på läxorna som jag borde ha gjort.

Kirre-provet gick bra. Matteprovet sköt vi fram till efter nationella provet. Snacka om att vi ligger efter i planeringen inom det ämnet! XD

Och Gabbi blev särskilt glad idag! Jag får nog inte säga varför, men riktig glad för hennes skull är jag =D Synd bara för det där lilla problemet... *suck*

Nu kommer läraren. Bäst jag slutar...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej, inte riktigt. Men jag vet att jag säger det en hel del när jag är full! =P

2007-04-24 @ 21:14:41
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Det är bara roligt. Keep it up =D

2007-04-25 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0