En massa frågetecken?

Chansen finns att jag har hittat mina skor som jag ska ha på min student. =D Men jag måste kolla lite till innan jag bestämmer mig. Om jag pluggar flitigt i helgen kan jag nog hinna åka ner en stund på måndag förmiddag och kolla på skor och klänning. Jag har fått ett tips på en affär =) Om jag bara minns vad den heter... Men jag vet i alla fall var den ligger ^^

Imorgon har jag mösspåtagning! =D Frågan är om jag verkligen ska gå ut senare på kvällen. Jag vet inte om jag orkar eller vill. Liksom, vi har ju skiva på tisdag. Och det känns nästan roligare att spara pengar tills dess istället. Det beror väl på hur jag mycket jag känner att jag orkar och vilka som ska med ut.

Och vad ska man göra på valborg då? Någon som ska hitta på något kul? Jag har då ingen aning... =/

Jag gick ner på stan en snabbis idag. Jag kom till insikt om en sak (som jag ioförsig redan har klart för mig sen en längre tid tillbaka). Jag starkt ogillar dagens mode! Tajts som slutar halvvägs ner på vaden, tunikor som liknar jag vet inte vad, helknasiga skor som ofta liknar som om de vore tagna ur en porrfilm... Usch! Det värsta är ju att det typ är det enda som går att hitta i affärerna. Men vad gör dem som inte tycker om modet? Som jag till exempel... Jag gick på stan idag i hopp om att hitta något som jag bara inte kunde motstå. Lyckades jag? Nej, såklart inte! Allt ser ju helmysko ut. =(

Louis är helt fantastisk. Min idrottslärare =) Eller före detta kanske man ska kalla honom? Han kommer inte kunna vara närvarande på tisdagens middag klockan sju. Varför? Jo, för att han är bortrest och kommer med flyget klockan nio. Däremot köpte han idag en biljett till själva festen som börjar klockan tio. Så direkt från Arlanda kommer han åka raka vägen till vår klass skiva. Är han inte underbar? =D

Jag, Martina och Gabbi kanske ska vara med i Metro. Om dem blir intresserade av vår artikell. Spännande. Håll tummarna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0