Bilder

Jag vill lägga upp mina bilder som jag sparat på skolans dator så att dem inte försvinner sen =)

 Bön.

 Broderskap.

 Pingsten.

 Gult kors.

 Mitt hjärta brinner för dig...

 Jesus på korset. En lite förfalskad bild men inte utan orsak.

 Bron från Fadern till människorna på jorden.

 Ett ensamt kors på en kulla. Den talar faktiskt starkt åt mig...

 Kors vid solnedgången. Eller soluppgången?

 Vackert utsmyckat kors.

 Så extremt vacker tycker jag...

 Många vackra kors tillsammans.

 Också ett ensamt kors på en kulle...

 Bara en skugga, men likväl ett kors.

 Taizékors.

 Korset som står vid ingången till Taizé.

 Träkors. En av mina favoriter.

 Afrikansk kvinna.

 Gammal dam. Ser ut som en författare^^

 Hula hula - tjejer^^

 Pojkar som ska bada.

 Som taget ur en av Hollywoods romantiska filmer^^

 Söt pojke.

 Naw, så söta små tjejer =)

 Björnen vilar i sin hjärtefåtölj =)

 Vackra delfiner =) Ett av mina favoritdjur faktiskt.

 En söt liten fe^^

 En duva. Eller är det DHA?

 Visst är den söt? =D

 Håll för öronen...

Kommentarer
Postat av: Ellie

fniss! där bör man verkligen hålla för öronen:P. va sött! o vilka härliga bilder! saknar dig min söta vän! Bea o Frasse o de andra hälsar.<3

2007-04-26 @ 15:30:39
Postat av: Anonym

Den gamla, vackra damen som Du säger ser ut som en författare, är Alva Myrdal. Känd svensk politiker, bland annat ambassadör i Indien, FN-sändebud, freds-

mäklare med mera (mor till Jan Myrdal)

2011-04-17 @ 17:56:41
Postat av: Craxyknas

Ellie: :)



Anonym: Jaha. Intressant. Kul att du berättade det, tack!

2011-04-22 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0