Det är något fel på min dator

Kära läsare,
min dator har lämnats in på felsökning eftersom den stänger av sig själv utan anledning. Minst en vecka sa dem att det skulle ta. Och då förstår ni att bloggen kommer vara ganska oaktiv den kommande veckan. Dels för att jag måste färdas minst en halvtimme för att komma till närmaste dator, dels för att de blogginlägg jag planerat kräver bilder som jag bara har på min inlämnade dator. Allt förskjuts liksom en vecka, och så även den planerade cliffhangern tyvärr. Allt kommer, tar bara lite längre tid som jag hoppas ni har överseende med. Ibland kan man inte styra över tekniken helt enkelt.

Men jag tycker inte mitt datakrångel ska hindra er från att vara aktiva här! Har ni t.ex. sett vilka debatter som uppstått i kommentarfältet på mina inlägg om homosexualitet samt synd & vår fria vilja? Det är häftigt att läsa alla era åsikter och tankar så fortsätt gärna dela med er av dem! Jag lovar att svara så fort jag kan :)

Tills vi hörs igen, ta hand om er alla ni fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0