Intet nytt på bloggfronten...

Goa läsare, jag har inte glömt er!

Det har väl råkat bli något slags oplanerad sommarlov av det hela kan jag tro. Jag har helt enkelt njutit av ledigheten och solen istället för att sitta inne med datorn. Det har blivit ljuva vänner, minigolfande, bio på sena kvällar, långa promenader, evangelisation i kyrkan, utrensning av en livstids ihopsamlat onödigt världsligt skräp som har bosatt sig i mitt rumt, vilsam läsning, välbehövlig och mycket givande hemmagudstjänst, mumsig bakning, midnattsglass ute i gamla stan med de finaste föräldrarna som finns (jag har tur för de råkar vara just mina också ^^), den bästa Bibeln, två vackra bröllopspar, många långa bussresor hit och dit tvärs över halva landet, krångligt kluriga korsord, godgrillning vid bryggan i solnedgången till exempel.

Jag tror det finns två aspekter av den här pausen. Första aspekten lyder som så att det egentligen inte gör så mycket. För vem vill eller orkar sitta inne vid datorn när solen skiner som bäst där utanför? Ytterst få av oss skulle jag tro. På så sätt är det nog inte många som saknat mig. Bara det inte hade funnits en andra aspekt också...

Och den andra aspekten ska ni veta att jag inte är stolt över. Det handlar naturligtvis om min lilla frågovecka, närmare bestämt svaren som jag lovade skulle komma i förra veckan men som jag inte har hållit fast vid. Jag skäms, för ni som skrev frågor förtjänar verkligen ett svar och jag borde verkligen lära mig att hålla löften! Jag kan inte säga mer än att jag jobbar på svaren (det var svåra frågor...) och att jag ska lägga upp dem så snart jag hinner färdigt. Och såklart, jag ber mycket om ursäkt till er alla fina. Jag vet, det är inte shysst. Men nu har jag iaf erkänt min miss och berättat att jag inte bara struntat i det. Jag hoppas ni kan förlåta mig.

Till sist tar vi en rolig sak, tycker jag. Åter igen till aspekt ett. Jag har ju berättat, nu är det er tur. Vad har ni gjort för kul i sommar? :)


Sommarglädje ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0