Från Södertälje till Stockholm

Just det, har jag sagt att jag ska flytta? Det ska jag iaf. Typ redan den 1 juni. Till en studentlägenhet i Åkeshov.

Supernervöst, men ack så otroligt skoj! =D Äntligen har jag nära till vänner och Credokontoret. Men tänk att behöva räkna ut exakt hur mkt man konsumerar på en vecka och få pengarna att räcka och allt...

Men ni av mina kära vänner som bor kvar i Södertälje kan vara lugna. Jag kommer fortfarande hem vissa helger =) Måste ju träffa er, familjen och min käre pojkvän ibland också^^ Och till er som brukar vistas i Sthlm då och då, ni är mer än hjärtligt välkomna hem till mig (nästan) när som helst, hur som helst =) Men snälla, ring först... ;-)

Är det någon som skulle vara intresserade av att komma på inflyttningsfest?

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Sa nån inflyttningsfest? :D Hurray! Jag kommer! :D

2008-05-13 @ 23:08:50
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Rickard

I´m på XD

2008-05-14 @ 13:47:41
Postat av: Susanne

När är den?

2008-05-14 @ 14:46:38
Postat av: Josefine

Jaaaaaaaa! Självklart!

2008-05-14 @ 15:58:53
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Hehe, vad roligt att så många på är på =D Då kanske man ska börja planera någon då =D Det har liksom inte varit en så seriöst tanke förut så för att svara på Susannes fråga så har jag inte bestämt något än. Men nu vet jag att det lönar sig =D Så håll ut ;-D

2008-05-14 @ 18:06:24
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0