Stockholm för hela slanten^^

Igår var jag, Susanne och Karin (klasskompisar =) i Stockholm på shoppingtur. Superskoj =D

HM hade 10% rea för alla medlemmar. Susanne hade fått en lapp om det på posten, men konstigt nog inte jag..? Hursom, vi gick det. Stackars Karin skulle inte köpa något med fick gå där och lockas ändå... ;-) Susanne köpte två linnen och jag köpte tre toppar och en kofta. Jag älskar dem! =D Men det är så sjukt för jag har köpt så mycket på HM på sista tiden så en väldigt stor del av min garderob består bara av HM-kläder... Bra eller dåligt? De är ju snygga iaf och jag kommer garanterat använda dem =D Att vara HM-medlem är kul och det lönar sig ^^

Sen gick vi vidare till Gamla stan. Det finns hur gulliga och roliga affärer som helst där ^^ Vi hittade typ en liten affär som sålde så pass mycket choklad av så många varianter att det liknade ett litet mini Kalle-och-chokladfabriken. Om jag bara tyckte om choklad alltså... ;-D Vi gick också till en affär som sålde handgjorda saker från Afrika där affären skickar inkomsten till Afrika. Så fina saker! Och det går till en bra sak =) Sen gick vi till ett mysigt café som var ovanligt billigt för att vara på ett så bra ställe. Sen gick vi vidare till den mest fantastiska glassbaren som finns^^ Mm, har typ aldrig njutit av min glass så mycket så då! Jag får aldrig glömma hur man hittar till alla dessa fina ställen i Gamla stan ;-)

Någon gång ska jag så ta en heldag i Stockholm och bara undersöka staden närmare och se vad den har att erbjuda! =D

Idag hade vi hemgrupp hemma hos mig. Älskar vår nya hemgrupp^^ Tackar Gud för det bönesvaret =D Jag hade lagat hemmagjord hamburgare som jag fick bra kritik om =) Fast de var lite (mycket) kladdiga.. ^^

Ikväll ska vi se på Eva & Adamsvt1 kl. 19. Nostalgi från när man var liten... =) Och sen efter det på svt1 kl. 20 kommer ett annat roligt program, Glasklart, där de gör charader i en glaskub om de tävlande inte kan svaret på frågorna direkt. Det bara måste ni se någon dag =D

Unna er nu en riktigt trevlig lördagskväll =) Det är ni allt värda! =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt att du tycker hemgruppen funkar bra! =) Det tycker jag med.. är så glad att vi startade den =D Gud hör bön helt enkelt ;)

2008-05-07 @ 16:20:28
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Åh, vad roligt att du också tycker det! =D Ja, hehe, så måste det vara!! =D

2008-05-13 @ 16:21:14
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0