Kristen Skolgrupp

Jag försöker starta en kristen skolgrupp på min skola. I onsdags satt jag kvar sent efter sista lektionen och pysslade ihop några affischer. 
 
Det här är Anki, min klasskompis med sprudlande personlighet som hjälpte till och höll mig sällskap när jag satte upp mina affischer. Hon kommer bli en underbar författare!
 
Jag försökte göra något personligt, intressant och uppseendeväckande.
Hur tycker ni att jag lyckades?
 
Affischerna har jag fått från Credo. Jättesnällt. Allt jag behövde göra var att fylla i dem. Är så glad över att jag slapp designa dem själv för det hade verkligen inte blivit snyggt.
 
Inget krav på samfund eller kyrka. Bara den mest grundläggande frågan som förenar alla oss som troende kristna: Tror du på Jesus?
 
Jag sätter upp affischer. Raraste Anki tar kort. Dreamteam ♥
 
Det blev fem affischer på fem anslagstavlor, en på nästan varje våning i skolhuset.
 
Uppsatt och klart.
 
 Går du också på Folkuniversitetet i Stockholm? Då hoppas jag vi ses på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är!! :D

Svar: Tack :D Ska bli så kul att se vad Gud hittar på :)
Craxyknas

2013-09-21 @ 20:08:24
URL: http://teggan.blogg.se
Postat av: ellenlundis

Blir bara så glad, när jag läser den här inlägget! :D Går du på högskolan?

Svar: :D Härligt att höra! Jag går på Folkuniversitetet men det är folkhögskolenivå enligt CSN.
Craxyknas

2013-09-22 @ 18:15:52
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Anonym

wow.

bra jobbar Sofie.!
GVD

Svar: Hehe. Tack Thomas :) Välsigne dig också.
Craxyknas

2013-09-23 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0