Bokrea

Ni bara måste kika in på CredoAkademins webshop. Just idag har de nämligen halva priset på allt!
 
CredoAkademin är ju en bibelskola med apologetisk inriktning och som säljer böcker på samma tema. Apologetik betyder "försvar för en åskådning, särskilt för den kristna tron", citat ne.se. Jag kan säga att jag hade inte varit kristen idag om jag inte kommit i kontakt med apologetik. Så jag tycker verkligen att du ska ta vara på den här chansen. Själv har jag redan läst hälften av deras sortiment. "Kristen på goda grunder" av Stefan Gustavsson och "Inga enkla frågor" av William Lane Craig är de jag rekommenderar varmast, det är två böcker som alla kristna mår bra av att ha i sin bokhylla. Och "Den där Jesus" av David Wramneby är en jättebra bok att ge bort till dina vänner som är nyfikna på den kristna tron. 
 
Klicka här eller på bilden för att ta dig en titt, och låt mig veta om du köper något ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0