Book Haul #1

Videoblogg nummer två spelades in tidigare under veckan. Varsågoda.



"Undren bakom rubrikerna" av Roger Larsson, Joel Sjöberg
Kristen Media ♦ Goodreads
 
"Börja skriva" av Per Andersson-Ek, Kenth Andréasson, Åke Edwardsson
Tidningens Skriva ♦ Goodreads
 
"Inte längre gay" av Richard Oostrum, Hans Frinsel
Kristen Media ♦ Goodreads
 
"Var blev du av Bernadette?" av Maria Semple
Adlibris ♦ Goodreads ♦ Booked
 
"Så gör jag - konsten att skriva" av Bodil Malmsten
Tidningen Skriva ♦ Goodreads
 
"Levande musik" av Terry Pratchett
Adlibris (eng) ♦ Goodreads
 
På vänster sidan av den här symbolen ♦ har jag länkat till den webbshop som säljer boken billigast. Ja, det är faktiskt de billigaste jag hittade. Jag var alltså inte enbart partisk när jag valde att länka till min kyrkas webbshop, haha, utifall ni tänkte på det. På höger sida av ♦ har jag länkat till Goodreads. Goodreads överstruket betyder att boken än så länge inte finns registrerad där. På fjärde boken uppifrån länkade jag även till Booked eftersom jag fick den boken därifrån och utifall någon av er som skulle vara intresserad av att anmäla er.
 
Vad tyckte ni? Har ni läst någon av böckerna? Var det någon bok som fångade ert intresse? Let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0