Hemma bäst

Det har varit jätteroligt att vara i väg och upplevt så mycket. Musikaler i London, minisemester på Gotland, sommarkurs i Bollnäs och åter till Gotland för att campa. Men nu är det med en glädjens suck som jag konstaterar att jag inte tänker resa bort igen på ett bra tag. Eller åtminstone inte på minst tre veckor. Vi får se sen vilka äventyr augusti bjuder på innan skolan börjar. Det tar vi då. Idag tänker jag njuta av att vara tillbaks hemma. Hemma på fastlandet. Hemma i Södertälje. Hemma i Stockholm. Hemma på gudstjänst i mitt andra hem Södermalmskyrkan. Tillbaka i tolkbåset där jag hör hemma. Precis som det ska vara.

Hemma igen i det välbekanta. Hemma bland det som jag älskar mest.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag var till Gotland förra året! :)

Svar: Åh, visst är Gotland underbart! Vad gjorde du där?
Craxyknas

2013-07-14 @ 12:40:22
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0