Tidningen Skriva

Hur välkomnar man bättre vårens ankomst än med ett riktigt mysigt erbjudande?
 
Jag är så glad över att få presentera ett samarbete med min absoluta favorit på tidningshyllan - Tidningen Skriva. Här har du tidningen som väckte både min dröm och min inspiration till att börja ta mitt skrivande på allvar. Som namnet antyder handlar det mycket om att skriva, men också om allting runt omkring skrivandet. För mig öppnades en helt ny värld när jag började läsa. Intervjuer med författare inom olika genrer, hur man går till väga för att få sin bok utgiven samt hur du gör för att bli framgångsrik inom de sociala medierna är bara några exempel. Till och med artikeln om mindfullness gav mig idéer att anpassa till mitt liv då jag annars inte har så mycket till övers för att utöva den metoden. Själv har jag nyss fått hem senaste numret i brevlådan och det är lika spännande som alltid.
 
Det är en unik tidning. Finns ingen annan i dess slag. Pass på och pröva något nytt, säger jag. Billigare än ett biobesök - dubbelt så mycket underhållning!
 
Gå in på http://tidningenskriva.prenservice.se och ange koden 105-105129 eller klicka här eller på bilden nedanför för att ta del utav erbjudandet ♥ 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0