Om skrivande

"Varje morgon, vid skrivbordet, ber jag till Jesus om att han ska välsigna det jag skriver och inte låta den magiska källan sina och varje eftermiddag, när arbetsdagen går mot sitt slut, är det med stor ödmjukhet som jag upptäcker att källan inte är av denna världen. Mitt skrivande är både ett kall och ett arbete, både av denna värld och en gåva sänd av Gud."
- Citat från Marcus Birro på hans blogg
 
Precis så här vill jag att mitt skrivande ska se ut. Det är mitt mål, min vision, min dröm. Det är dit jag vill nå. Det är min dagliga strävan. Jag ber samma bön som en av mina största förebilder inom tro och skrivande. Tack till Gud som ger oss bönesvar ♥

Kommentarer
Postat av: Thomas

And may your dreams,vision and goals come true my sister sofie.!have blessed week.

Svar: Thank you brother, you to!
Craxyknas

2013-04-29 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0