Här borde det vara en passande påsk-rubrik



Mamma + Pappa = ♥

Är det bara jag som tycker att det börjar bli aningen tjatigt att blogga om påsken? I lördags åt vi påsklunch hos mormor med några vänner och släktmedlemmar. Vi bjöds på potatisplättar med räkor och lax. Jättegott. Igår var vi på Röda Kvarn, biografen här i lilla Bollnäs, och tittade på den minst påskiga film vi kunde hitta. Nämligen "The Host". En helt okej film. Trots att den handlar om utomjordingar så har den ett budskap som går att applicera på flera områden i vårt samhälle. Ganska förutsägbar dock. De sista fem minuterna var det minst förutsägbara och det absolut bästa i hela filmen. Bara de fem minuterna gör den sevärd så gör det vetja, se den. Idag är det en annan dag, annandag påsk närmare bestämt, och ikväll beger vi oss hemåt igen. Sen har jag lov från skolan i en vecka. Det ser jag fram emot. Jag ska både arbeta och vila.
 
Ps: HAN ÄR UPPSTÅNDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0