Påskas

Jag sa ju att jag skulle berätta om min påsk för er so here we go :)

Skärtorsdag: Jag målade ägg med min cellgrupp. Kändes bra att inleda påsken med lite mysigt pyssel. På kvällen var hade vi Getsemanekväll i kyrkan där vi firade nattvard tillsammans och tackade Gud för hans stora påskmirakel. Rofyllt och vackert, alltid lika gott att få samlas i bön med min fina församling.

Långfredag: Önskar jag kunde säga att detta var den mest speciella dagen. Men sanningen är att jag spenderade största delen av dagen hemma ensam i vårt stora hus saknades mina föräldrar som åkt till mormor. På kvällen drog jag till kyrkan för att se påskkonserten. Exceptionellt bra som alltid när det gäller min kyrka ;) Min kamera hade påskledigt men för dig som är intresserad finn det bilder från konserten finns det på vår hemsida, klicka här!

Påskafton: Satte mig på bussen upp till mormor i Hälsingland. Härligt att återförenas med familjen på en familjehögtid som påsken :) Mormor bjöd på påskgodis i överflöd och vi åt god middag då mormor är en riktig drottning i köket.

Påskdagen: Vi var kvar hos mormor och myste. Mammas barndomskompis kom över på middag. Mormor och jag undersökte om vi var smartare än en femteklassare. Det var vi inte. Haha :)

Annandag påsk. Vi åkte hem igen. Jag önskar vi hade kunnat stanna längre hos mormor. Tur att vi snart åker upp igen ♥

Kommentarer
Postat av: Kalle

The Insanity of Christian Zionism!



http://www.youtube.com/watch?v=qNMFZZOOZLg

2011-05-05 @ 12:56:56
Postat av: Craxyknas

Jisses. Vad är det där för galen video?!

2011-05-05 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0