Tjugofem små hjärtesaker

tända ljus i kvällsmörkret. en ny klänning som får en att känna sig som den vackraste prinsessan. nytvättade kläder och ordning i garderoben. nygräddade bakverk. gudstjänst i min fina församling. volontärtjänst i kyrkans bokshop. ledarskola. tidiga dimmiga söndagsmornar. mjölk och flingor. mandarinjuice. kära vänner som ställer upp i alla väder och som jag får dela många goda skratt med. bebisar vars små söta händer håller om mitt pekfinger. fantasifulla maskeradutstyrslar. sjunga ut själen. nya upptäckter i Guds ord. långa tågresor när man vet att något gott väntar på slutdestinationen. att övervinna rädslor. komplimanger som kommer från hjärtat. mina föräldrar som ställer upp när jag behöver det som mest. vågigt vackert hår. välskrivna blogginlägg. second hand. solskenspromenader. pengar på kontot. sommarlängtan. ♥

Frimodigt kopierat från vackra Johannas blogg :)

Kommentarer
Postat av: J

Haha, ja det var frimodigt minsann ;)

Nämen trevligt att man kunde vara till assistans :D

kraam

2011-03-31 @ 17:56:28
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

J: Hahaha ja det var liksom så genialiskt skrivet av dig att jag vara var tvungen :D Kraam!!

2011-04-02 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0