3 saker som alltid bör finnas på Sergels torg

När jag gick förbi Sergels torg i lördags fick jag syn på 3 häftiga saker. Varför kan de inte alltid stå tillgängligt på Sergels torg? Utifall att någon skulle behöva. Så folk utanför kyrkorna skulle få en chans på annat håll.

Jag hoppas verkligen dessa saker fick ge kraft i lördags ♥

Får vi be för dig?

Healingroom - Jesus helade, då kan vi som går i hans fotspår också göra det :)

Ni förstår konceptet? Bygga ett torn av backar för att tillslut uppnå happiness och lycka.
Skulle du klara det? Är det värt kampen?

Eller finns det något bättre att satsa på i livet..?

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv. Det gör du rätt i!! den är jättebra :D

2010-05-28 @ 16:02:55
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Denice: Ja, jag har höga förväntningar så jag hoppas det ;D

2010-06-04 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0