Utomhusgudstjänst & gratiskonsert i centrala Stockholm

Södermalmkyrkan, den kyrka jag är på väg att bli medlem i snart, har förberett sig länge. Vi började för några veckor sen med att be varje kväll i kyrkan. De två senaste veckorna har vi gett oss ut på gatorna och bjudit in ungdomarna efter bönen i kyrkan. Jag har varit med några gånger, som ni vet, och det har varit Så. Himlans. Bra. Det ligger en glädje i att få gå ut och berätta för folk om Jesus, pröva själva så förstår ni vad jag menar. Alla i kyrkan är grymt taggade och spänningen ligger i luften... För nu händer det snart, äntligen är det dags... Snart smäller det! Närmare bestämt, NU PÅ SÖNDAG! Och om man ändå ska ha en utomhusgudstjänts och gratis konsert för Stockholms ungdomar vart är det bäst att ha den? Så centralt man kan komma såklart, i KUNGSTRÄDGÅRDEN! Vi har finbesök av en shysst sångare från Atlanta, USA och ja allt du behöver veta berättar Sofia om i videon här nere så titta på den.

Kom! Kom! KOM! Om så bara för att ta en glass i värmen och lyssna på musiken i bakgrunden, kom! Vill du veta vem Jesus är, kom! Är du bara nyfiken, kom! Vill du får mer kontakt med oss, kom hit så fixar vi det! Seriously, you just can't miss this :D



All clear? Ses vi där då :)

Kommentarer
Postat av: Live, Laugh & Love

Guuuuuud vad grymt det kommer att bli! Jag ar i USA just nu sa jag kommer att missa det.. Du far filma, okej? Ska tipsa mina vanner om att ga :) Kram!

2010-08-04 @ 07:11:13
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Live, Laugh & Love: JA, det var så himla grymt! :D Tyvärr kommenterade du lite sent så jag hann inte filma något åt dig, dessutom dog min kamera som jag dumt nog inte tänkt på att ladda natten innan. Men jag ska skriva om det snart och låna min kompis bilder så du får se då :) Roligt att du tipsade dina vänner! Och jag hoppas du hade kul i USA, det lät också som en upplevelse :) Varm kram!

2010-08-07 @ 00:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0