Illustrera mera: Aim for the stars

Susanna Axelsson heter kvinnan som gör så här snygga illustrationer. Jag läser hennes blogg (klicka här och läs du med) och jag fascineras över hur färgglada, glädjespridande, söta och visa hennes illustrationer är. Jag älskar dem och har velat köpa en eller två eller tio flera gånger men tråkigt nog känt att jag inte haft råd. Så jag tänkte jag skulle delta i bloggen En mammas dagbok:s tävling där man kan vinna en valfri tavla. Klicka här och var med i tävlingen du med. Här nere är tavlan jag hoppas på att vinna. Skulle vara fint att ha en sådan inspiration på väggen hemma :) 

Här kan du titta på, njuta av, förundras över och köpa Susannas illustrationer. Kanske hittar du den ultimata julklappen till någon? För det skulle då verkligen inte förvåna mig så bra som Susanna är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0