Källkritik, vaddå?

CredoAkademin, släng dig i väggen!
Här är all apologetik vi behöver. ;-)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Himla kul du! :D

2009-03-08 @ 18:00:29
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Kung Clas

Haha! Hur man kommer till en sann slutsats på fel sätt :P

Förresten undra om det är medvetet om det är "Theo" som frågar om Gud finns? Väldigt kul sammanträffande annars :P

2009-03-09 @ 18:46:15
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Hehe. Klart skämtet gick hem hos Credoakademiker! ;-) Ja, Clas, det var ett kul "sammanträffande".

2009-03-10 @ 00:11:15
Postat av: Josefine

Hahahaha. Så bra! Då behöver jag inte gå på CredoAkademin i höst då? ;)

2009-03-10 @ 11:17:31
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Andreas T.

Om man ska skriva en fråga till dig Craxyknas, kan man skriva den här då eller (t.ex. om vad du tycker om en viss bok eller vadsomhelst). Vet inte vart i bloggen man ska skriva då så att det inte ser dumt ut. Och får man skriva ut länkar till andra sidor när man skriver på din blogg eller hur är 'reglerna'?

2009-03-10 @ 23:52:49
Postat av: Craxyknas

Absolut kan du skriva den i en kommentar på bloggen, Andreas! Men om du inte vill det av någon anledning har du ju min mail, vilket går lika bra. Om min blogg ökar kraftigt bör jag nog skaffa en blogg-mail, men det får bli senare i så fall. När det gäller länkar så undviker jag ju helst spam, men om du har något relevant du vill länka till är det klart att du ska göra det! Det mesta är mer än välkommet, så du behöver inte oroa dig för att det ska låta dumt. Kul att du frågade, Andreas! :)

2009-03-11 @ 00:36:19
Postat av: Craxyknas

Josefine, vad i all sin dar ska du med Credo Akademin till nu? Du har ju fått alla svar du behöver här. ;)

2009-03-11 @ 00:38:55
Postat av: Josefine

Ja, och det innebär ju att jag alltså varit där en hel vecka (minus tisdag) helt i onödan! Doh!

2009-03-13 @ 18:39:29
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0