24/7 - bön

Igår startade vi vår bönevecka, som vi Credo-inspiratörer har satt igång!

Vårt öppningsmöte var toppenbra! Vi hade bjudit en massa ungdomsgrupper, skolungdomar och studenter och det var väldigt många fler som kom den här gången än vad det gjorde i höstas när vi också hade bönevecka.

Skillnaden från i höstas är att den här gången satsar vi på sann 24/7-bön! I höstas hade vi "bara" 24/4,5, men nu ber vi dygnet runt ända fram till på måndag. Gud gjorde jättemycket i höstas, så jag bara undrar vad han kan tänkas göra nu när vi kör på ännu större... :)

Jag bad i natt kl. 00. Sen åkte jag hem för att komma tillbaka till kl. 7 och be igen, i två timmar. Inatt kommer jag be från kl. 22-02 om ingen annan skriver upp sig. Åh, det är så härligt...! ♥

Vill du också vara med? Ta och boka in dig här på en timme eller mer och kom hit till Betlemhemskyrkans bönerum så är det bara att sätta igång. I bönerummet finns en massa kreativa förslag på hur man kan be. Vi har ljus att tända, musik att lyssna på, en gitarr att spela på, Biblar att läsa, en skål med bibelord man kan ta, papper på väggarna så man kan rita och skriva en massa bra saker, målarfärg, saxar, glitter, pennor, papper... Så det är bara att boka in dig, komma hit och sätta igång.

Kom gärna på vårt avslutningsmöte också. På måndag kl. 19, då vi bl.a. delar med oss av vad Gud kan ha sagt och gjort under veckans gång. Spännande! :)



Kommentarer
Postat av: Malin fälth

kul att jag fick kika in på din blogg=) du verkar vara flitig på det här...själv gör jag så gott det går, men är inte världens duktigaste på att blogga=) ha det gött...kram malin

2009-03-24 @ 21:39:51
URL: http://millefalths.blogg.se/
Postat av: TheSide

:)

2009-03-26 @ 06:26:27
Postat av: Craxyknas

Malin: Hehe, klart du får kika in här! :) Tack så mycket! Jag läser din blogg nu, och ju mer du bloggar desto mer lär du dig. Det är iaf min erfarenhet. :) Kram



TheSide: Wow, elektroniskt leende, tack. :)

2009-03-29 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0