Robert Wells, du är saknad

Jaha, då kan man sluta titta på Körslaget nu då. Nu när Robert Wells är utröstad... ='(

Seriöst, jag tycker verkligen ingen annan kör levde upp till det Falkenberg gjorde!

Det bästa med Wells kör tyckte jag var att deras röster verkligen var sammanspelta! Heter det så? Det jag menar är helt enkelt att alla andra körer var lite sena i sina körer då och då, men Wells kör sjöng alltid på rätt ställen och tillsammans så att det lät som en röst. Det tyckte jag inte någon annan av körerna kunde fixa.

Dessutom var deras röster enormt starka. Wells låtval var alltid dem bästa, jag älskar boogie woogie. Visserligen var det kanske lite samma stuk hela tiden, men det har Magnus också och han gör det på ett mycket mindre proffesionellt sätt. Wells kan sin sak, det är ett som är säkert.

Hur i allsindar kunde detta hända?!

Kanske är det värt att kolla bara för att se om Bollnäs vinner. Det är ju där min mormor bor, en väldigt kär stad till mig. Men när det gäller själva kören vet jag inte... Synd att Nanne åkte ut förra veckan, det är ännu ett mysterium hur det kunde ske. Näst efter Wells älskade jag deras sista framträdande.

Kort intervju med Robert Wells efter utröstningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0