Profetisk onsdagskväll

Dr. Morris Cerullo har varit amerikansk evangelist sen han var 16 år och idag är han 79 år enligt wikipedia (klicka). Och det är ungefär allt jag vet förutom det att mina pastorer säger att det kommer bli en fantastisk kväll så jag litar på dem! Affischen verkar ju lova bra grejer liksom så jag är pepp hehe ^^

Kl. 19:00 (portarna öppnas 18:30) i Södermalmskyrkan, Götgatan 87, t-bana Skanstull.

Jag står i kyrkans bokshop före och efter mötet om du skulle vilja säga hej :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sofie!

Vad menas egentligen när det står överflödande ekonomi?

Att man kommer bli rik? Eller är det bildligt talat?



kram

2011-04-14 @ 20:04:18
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Björn

hur blev kvällen?

2011-04-15 @ 00:02:31
Postat av: Craxyknas

Johanna: Hej :) Överflödande ekonomi betyder att vi kommer få mer än vi behöver på det ekonomiska området. Vi kommer vara dem som lånar ut istället för att själva behöva låna. Kramar!



Björn: Den var bra. Sannerligen intressant. Guds Ande var där, det är helt klart och jag är så glad för det! Men det som är mest spännande är att se vad som kommer härnäst med tanke på vad Dr. Cerullo profeterade över oss :)

2011-04-15 @ 10:54:14
Postat av: Josefine Thorberg

hehe. både före och innan. ;P

2011-04-16 @ 11:48:23
Postat av: Craxyknas

Josefine: Tog ett tag innan jag greppade men nu så. Haha, ändrar genast ;)

2011-04-16 @ 12:17:52
Postat av: Craxyknas

Är ni intresserade utav vad Dr. Cerullo sa kan ni ju läsa om kvällen på vår hemsida: http://www.sodermalmskyrkan.se/sv/nyhetsarkiv/nyhetsarkiv/122-dr-morris-cerullo.html



:)

2011-04-16 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0