Gyllene fredag

Förra fredagen var en gyllene fredag! Jag fick en lång sovmorgon. Sen drog jag ner till stan och mötte upp min finaste vän, Ella. Vi gick runt och shoppade lite, och sen hamnade vi på ett fik som inte var Waynes Coffee men som låg precis bredvid Waynes Coffee vid Sergels torg. Jag bjöd henne på hälften, så satt vi där i flera timmar och pratade tjejsnack om vad som hänt sen sist, killar, vänner, Gud och bla bla bla. Det var underbart, jag har saknat både Ella och möjligheten till att snacka äkta tjejsnack!

 

Jag drack te.

 

Käraste Ella - alltid så söt ♥

 

På kvällen fick jag hjälp med att sätta upp lite tavlor och speglar på min vägg. Äntligen fick jag en trivsam lösning på problemet att bo i en studentkorridor där man inte får måla om hur man vill trots att väggen har en ren förskräcklig kissgul-färg. Men se nu så vackert det blev!

 

Det här kommer jag trivas med!

På natten bakade jag chokladbollar. Fast jag tog vaniljsocker istället för jag tycker inte om choklad. Så la jag dem i en hjärtform och smakade på en eller två eller tre innan sängen kallade.

 

Baka är mysigt.


Kommentarer
Postat av: anny

tack sofie! jag överlever och har haft underbart samtal med micke. så nu är det bra. <3

2010-03-11 @ 21:49:43
URL: http://annyochlivet.blogg.se/
Postat av: johanna

tjejsnack is the shit! :D

2010-03-16 @ 15:22:33
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Anny: Så härligt, Anny! <3



Johanna: I know :D Love it!

2010-03-18 @ 21:53:50
Postat av: E-B

dina chokladbollar fick mig att le. tyckte de såg lite bleka ut, men så fick jag ju förklaringen i texten - ingen choklad!

2010-03-31 @ 08:03:53
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

E-B: Aw, så fint att läsa att de fick dig att le. Hehe, ja precis, ingen choklad gör dem ju lite blekare än vanligt :)

2010-04-09 @ 02:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0