Ännu mer konfirmation

Nu ska jag åter vara lite sådär halvjobbig och åka iväg till ännu ett ställe där Internetanslutningen är begränsad. Det är så att jag ska besöka ännu ett konfaläger, samma ställe där jag var konfaledare förra sommaren minns ni? Så från imorgon torsdag till måndag kommer jag inget skriva till er här på bloggen. Så passa på att kommentera hejvilt här under tiden så jag får något gott att läsa, då blir jag på blogg-hugget direkt när jag kommer hem, okej? Dessutom har jag tänkt att jag ska få ut svaren på era braiga frågor i nästa vecka. (Vill ni ge mig ännu mer frågor att bita i kan ni ju passa på att ställa dem nu i helgen också då). Så det finns mycket att se fram emot :)

Ta riktigt go hand om er, kära läsare. May God be with you ♥


Hej hallå ännu en gång, vackra Hjelmseryd :D

Kommentarer
Postat av: jenny

ååhh vad kuull jag vill oxå hihi. jag gjorde adlrig nått sånt där när det begav sej. var en helt annan person på den tiden. uwhuu dock såg det där huset lite kusligt ut

2010-07-12 @ 01:05:28
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Menar du att du aldrig har konfirmerats, Jenny? Oj då har du verkligen missat något! Men än kanske det inte är för sent? Jag vet en som konfades när han skulle fylla 18 och det gick ju bra det med :) Jo, jag vet man utvecklas ju otroligt på bara några år! Det är spännande att jämför då med nu :) Hehe, ledsen att jag skrämde dig med huset. Jag tyckte det såg mysigt ut :) Kram till dig!

2010-07-28 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0