Ta vara på Credos resurser till max

Imåndags åt jag både frukost och lunch på Credos altan. Jag bestämde mig för att göra det varenda dag den här veckan. Det gäller ju att utnyttja Credo till max, särskilt eftersom det här är sista veckan för våren och jag inte har en egen altan hemma. Men regnet kom ivägen. Attans osis.



Jag älskar att läsa när jag äter. Bästa läsningen just nu är Credos egen tidning, Credo.nu,
som just kommit ut med ett extra stort sommarnummer. Jag ska berätta mer om tidningen senare. :)

Kommentarer
Postat av: Andreas T

Snacka om divafasoner, nu ska hon va med på bild också! ha ha.



Vad är det i glaset, blod?

2009-06-06 @ 15:24:59
Postat av: Craxyknas

Vad tror du om mig egentligen?! Glaset innehåller Proviva jordgubbjuice, jättegod! :)

2009-06-07 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0