Min första tidningsintervju

Har ni sett va? Jag är med i tidningen idag!

Den kristna tidningen Dagen skriver idag om kristna hatbrott. Och då passade dem även på att intervjua mig om skolans miljö och motståndet man möter där. Så igår mötte jag upp en intervjuare och en fotograf utanför Värmdö gymnasium på Gullmarsplan, den enda skolan i Stockholm som Credo hjälpt till att starta upp en kristen skolgrupp på den här vårterminen som gått. Ledaren för kristna skolgruppen heter Sofia ♥ och hon är jättesnäll och duktig på alla hörn och kanter. Jag är så obeskrivligt glad att hon vill göra det här för Jesus och att lilla jag har fått vara med och hjälpa till!

- Jag har alltid stått för den jag är, tron på Gud är en del av mig och jag kan inte dölja det.


Klicka på bilden för att komma till artikeln. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker din artikel var jätte bra

och en otroligt söt bild på dej gumman=) Kram<3

2009-07-18 @ 16:05:12
URL: http://millefalths.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Tack så mycket, Malin :D Krama! <3

2009-07-20 @ 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0