Vi twittrade om ledarskap

Jag twittrade om ledarskap tidigare i veckan.
 
Vill du läsa fler tweets från mig så heter jag branedal. Själv tycker jag om att läsa tweets från gudsfruktiga kristna ledare, bokförlag, humoristiska twittrare, politiska twittrare med vett, de bästa skådespelarna från tv-serierna jag följer, intressanta tidningar, organisationer jag stöttar, mina vänner, bloggare och personer vars åsikter jag inte alls håller med om. Vilka tycker du om att följa på Twitter? Tipsa gärna!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så roligt! Jag hade twitter förra året, men tog bort den i somras, för jag kände mej så stressad av den :( Jag kunde inte logga ut via min mobil! Men jag funderar på om jag ska skaffa den igen? :P
Kan jag få tipsa din goa blogg på min blogg?

Svar: Det låter klokt att ta bort det som stressar en. Stressen tar bort allt det roliga. Men om du känner för att skaffa det igen så finns det ju andra sätt du kan göra för att inte känna press att behöva logga in hela tiden. T.ex. inte följa så himla många utan noga välja ut de allra bästa twittrarna och att gömma appen på en sida långt bak i din telefon :)
Självklart får du tipsa om min blogg! Det vore en ära! <3
Craxyknas

2013-05-24 @ 14:16:11
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Julia

"Personer vars åsikter jag inte håller med om", kändes som att jag platsar in i det twitterföljet, oss emellan. Hihi! :)
Jag tycker om att läsa det du twittrar om och det du retweetar! Mycket klokt.

Svar: Jaså? Jag placerar dig nog hellre i kategorin "bloggare" med tanke på att det var så vi fick kontakt :) Tack så mycket, Julia, glad jag blir!
Craxyknas

2013-05-26 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0