The end of the end of the week (the end of the weekend)

Ni kan aldrig gissa vad jag gjort den här helgen. Jag har varit på manskonferens! Ja, du läste rätt. På konferens. För män. Varför? Jag tolkade. Så ni får ursäkta bristen på blogginlägg de senaste dagarna, livet råkade komma emellan. Visste ni att vuxna män både kan gråta och dansa? Efter den helgen vet jag det också.
 
Idag har jag varit bosatt i soffan framför tv:en. Råkade blunda till ett slag, och vaknade förvirrat upp ett par timmar senare. Katten krafsade så mycket i kattlådan att jag misstänkte att hon försökte gräva en grop till Kina att fly igenom. Åt lax till middag med min familj. Att förklara handlingen i filmen Inception för min syster är nog det som krävt mest ansträngning av mig idag. Och skönt är väl det. Händelselösa dagar som dessa behövs ibland. Om inte annat för att påminna en om hur fruktansvärt tråkigt det är att göra ingenting.
 
Klockan är mycket. Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0