Roadtrip

Jag och mina föräldrar har spenderat större delen av dagen på vägen. Min moster har hyrt ett hus i Hälsinglands skogar där Brånedal-klanen ska fira midsommar i helgen. Bilkön var så lång så jag börjar undra om halva Sverige har samma planer som vi. Inte för att jag klagar. Jag älskar att resa. Timmarna på flyget, tåget, bussen eller i bilen är ibland nästan roligare än själva resmålet. Det är då jag tar fram min Bibel, min bästa Spotify-lista, en annan god bok och bara är för ett par timmar. Älskar det ♥
 
 Idag hade jag dessutom hela baksätet för mig själv så jag kunde sträcka ut benen. Lyx!

Kommentarer
Postat av: Thomas

hoppas ni har nice road trip Glad midsommar!

Svar: Tack, Tomas, det är jättetrevligt här. Glad midsommar till dig också!
Craxyknas

2013-06-21 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0