Tjejkvällen

 
"Har vi verkligen tid att vara någon annan än oss själva? Skulle inte tro det. Vi har en tidlös skönhet, för den finns på insidan. Du har en huvudroll att spela i ditt livs film. Var trygg i den du är så du kan inspirera andra."
- Citat från Lwam
 
"Skillnaden med att förlåta är att bitterhet och hat försvinner."
- Citat från Marianne
 
Med 300 tjejer i publiken, varav 18 st tog emot Jesus i sina liv, låter det som om de hade en underbar kväll i kyrkan förra helgen. Jag älskar citaten här ovan. Hämtade dem från vår kyrkas hemsida där vi som inte var på plats kan läsa ännu mer om hur kvällen artade sig. I dagarna tänkte jag avslöja för er varför jag inte var där och vad jag hade för mig i stället. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0