Hemma på en lördagkväll

Ikväll kom jag till stan för att handla mat fem minuter innan den sista affären stängde. Hade ju glömt bort att de stänger tidigare på lördagar. Det blev till att snabbshoppa mat. Inte mig emot dock, jag är ändå inte överdrivet förtjust i att storhandla. Tog bussen hem. Hade glömt hörlurarna hemma med flit så jag läste en fantastiskt bra bok på hemresan istället för att lyssna på musik som jag alltid gör annars. Väl hemma så blandade jag lite grönsaker och grillad kyckling i en bunke som fick bli min middag. Var ensam hemma så jag åt framför tv:n. Tittade på Gladiatorerna. Tog hand om disken efteråt. Satte på datorn och fastnade framför några bloggar fast jag egentligen borde ha gjort något viktigare. Nu borde jag väl egentligen sova... Jag ska bara dricka mitt te och äta en rätt så försenad efterrätt framför gårdagens avsnitt av The Voice på tv4play först!

Vet ni hur länge jag har längtat efter en helt vanlig svensson-lördag? Så himla skönt :) Fast mamma tycker jag är konstig som är hemma på lördagkväll ;)

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Haha, det är risken med länkar. Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :) Du är alltid snäll och trevlig och kommer med egna teorier om de inte riktigt överensstämmer med mina, det uppskattar jag mycket.

2012-01-29 @ 11:08:26
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: JULIA

Men visst är det härligt med svenssonkvällar ibland!! Det saknar jag faktiskt, som bor på internat och aldrig får den där svenssonkänslan längre. Men desto mer uppskattat när jag väl kommer hem. :)

KRAM!

PS. V 8 tillbringar jag i Uppsala. Vore ju SÅ GALET roligt om vi kunde få ihop någon dag att ses, i Stockholm?? Se över din kalender, och tänk på det. :)

2012-01-29 @ 13:18:09
URL: http://jerlandsson.blogspot.com
Postat av: Anny

åh, härligt med sådana kvällar! hoppas allt är bra med dig! Gud välsigne dig!

2012-01-29 @ 15:00:14
URL: http://oceanbetweenus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt med hemmkväll! :D KRAAAM

2012-01-29 @ 22:58:51
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Åh tack för din fina kommentar, man behöver alltid uppmuntrande :)



Jag älskar också hemmakvällar, det är ju hur skönt som helst! Framför allt om man inte hunnit ha de på ett tag.

2012-01-31 @ 10:33:45
URL: http://fridacsvensson.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

June: Aww. Tack så mycket June! Det var bland den finaste kommentaren jag fått :)



Julia: Ah det kan jag gott förstå. Vilken tur att internat har en massa tusen andra fördelar som vi som bor hemma inte får uppleva :) Woaa vad kul! Hoppas verkligen vi kan få till något den veckan! Har svarat på ditt fb-meddelande :D KRAMAR



Anny: Ja det var riktigt gott faktiskt :) Tack det är så bra med mig så! Hoppas det är bra mig dig också? God bless



Johanna: Jaaa :D KRAAAAM



Frida: Ja precis. Tänkte jag ville berätta det för dig :) Det har du så rätt i!

2012-02-04 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0