Fåfänga

Jag hade så brottom i morse att jag inte hann borsta mitt hår innan jag var tvungen att springa till bussen. "Kan man gå ut såhär" tänkte jag medan jag sprang och mitt nytvättade hår tovade sig som bäst. Hann oroa mig både för mitt trollika utseende och alla stackars grannar som måste blivit förskräckta. Sen kom jag ju på att jag faktiskt inte är ensam om det här fenomenet. Vad var jag egentligen orolig för. Allas hår blir väl frissigt efter duschen, jisses. Säg den som inte känner igen sig i det liksom.

Slutade med att jag inte borstade håret förrän jag kom fram till kontoret, haha. Det är ju trots allt bara oborstat hår. Ingen atombomb precis. Världen går inte under. Puh :)


Kommentarer
Postat av: JohannaStenroos

haha, tack :D eller vad man nu säger ;D

2011-09-20 @ 21:32:33
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Det var bara roligt att inte vara ensam om fenomenet även på bloggfronten :D

2011-09-23 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0