Flytthjälp


När jag flyttade hemifrån första gången var pappa snabb med att ställa upp som flytthjälp. När jag flyttade hem igen tidigare i våras ställde pappa upp ännu en gång. Förra veckan fick jag återgälda tjänsten då pappa flyttade sitt kontor. Att hjälpa dem som behöver hjälp måste vara bland det vackraste som finns.


Pärmarna tog oss ungefär två dagar att plocka i kartongerna, och sen två dagar att packa upp dem igen. Så glad att jag kunde hjälpa pappa med det. Även om det innebar att jag fick missa valborg :)


Vi sopsorterade så klart. Viktigt att tänka på mijön!


...smygreklam... Min pappa är så himla bra!!


Nu kan min kära pappa sitta på sitt nya fina kontor och arbeta produktivt.
Med håret på ända liksom alla tankspridda genier brukar ha det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0