Veckans välsignelser

Det finns en blogg som uppmuntrar oss att räkna våra välsignelser. Om man tänker efter inser man faktiskt hur påtaglig Gud är i ens liv och så många goda gåvor Han ger oss. Varje morgon vaknar jag med en förväntan och glädje i bröstet för jag vet att just denna dag har Gud något speciellt för just mig som jag bara längtar efter att upptäcka tillsammans med Honom! Än så länge har endast halva veckan gått och Gud har redan värmt mitt hjärta med dessa tre gyllene ögonblick. Hur har Gud välsignat dig? Count my blessings-bloggen kan du läsa här (klicka).

- Pappas spontana skratt när jag råkade spruta vatten på honom med duschslangen.
- Vårsolen som värmde mitt ansikte när jag vaknade i morse.
- Hembakad jordgubbs- och vaniljsockerkaka.


Kommentarer
Postat av: Deb

Sophie, Thank you for your encouragement and for writing such a beautiful post about the importance of counting our blessings. God's gifts are all around us. There is so much joy to be found in noticing them! God's richest blessings!!

2011-03-03 @ 01:53:24
URL: http://countingmyblessings.typepad.com
Postat av: Craxyknas

Thank you so much, Deb. You are so right and it give so much to stop for a sekund and count them all. Thank you for pointing it out to me in the first place, you have a enjoyable blog :)

2011-03-04 @ 01:58:44
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0