To go thoose extra miles

En gammal vän från min gymnasieklass bor utanför Västerås. Jag kollade runt lite på SJ:s resor och upptäckte att den staden ju inte alls låg långt bort. Roligt, tänkte jag och en billig biljett bokades strax. Så i lördag promenerade jag och min vän runt i Västerås solsken och köpcenter. Kärt återseende! Som lärde mig något om hur givande det kan vara att umgås med någon som lever ett liv helt olikt ens eget. Där finns många erfarenheter och lärdomar att utbyta med varandra. Verkligen en lördag som var värd att åka lite extra tåg för ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig dag vi hade vännen =)

Så skönt att vårsolen log varmt mot oss också där vi traskade glatt gata upp och gata ner, in och ut ur galleriorna =) Mycket skratt och en del bra allvar blev det =) Gör gärna om det snart igen vännen =) Kramar ifrån mig till dig =)

2011-03-22 @ 18:07:53
Postat av: Craxyknas

Hehe. Ja det var sannerligen en fin dag vi fick tillsammans :) Wohoo, det gör jag också :) Varma kramar tillbaka!

2011-03-22 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0