Precis som gamla tider


Förr i tiden hängde vi alltid hos Emma och bakade vaniljmuffins. Nu när Emma och jag återupptagit kontakten igen tänkte ville vi återuppleva gamla minnen. Så en lördag åkte jag hem till Emma (såklart) och vi bakade härliga vaniljmuffins (såklart) :)


Älskade fikastunder! Hos Emma får gästerna välja tekopp. Jag valde en gul och glad :)


Ser ni så delikata de blev? Mums!


Emma visade mig hur man spelade tv-spel. Jag ska få vara med på en av hennes och Ellas spelkvällar. Jag spelar redan brädspel, dataspel och gameboy så att lägga till tv-spel på det ska bli roligt :)

Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

Mums!

2011-03-10 @ 08:54:09
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/
Postat av: Craxyknas

Sofie i San Francisco: :)

2011-03-12 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0