1. Presentera dig

Jag har ju hakat på en av de senaste bloggtrenderna, 30-dagars-listan. Klicka här för alla detaljer!

Tjenixen!
Jag som skriver heter Sofie Brånedal. 22 år. Har just flyttat från Åkeshov tillbaka till Södertälje där jag är uppväxt. Arbetssökande för tillfället. Jag tror på Gud och är aktiv inom frikyrkan. På fritiden gillar jag att träffa vänner, läsa, spela spel, kläder, kramas, baka, resa, sjunga och skriva såklart.

Anledningen till att jag skriver blogg är för att jag vill vara ett ljus på Internet. Här finns redan så mycket skräp så en glad och positiv blogg som omväxling tror jag sitter rätt bra. Bloggen är dessutom min privata röst i samhället och ett sätt för mig att berätta för dig om min personliga tro. Min önskan är att jag som skriver och du som läser har en öppen konversation så dina kommentarer är för mig mycket värdefulla. Jag läser dem alla och svarar så gott jag kan.

Vad vill ni mer veta om mig? Ställ gärna frågor :)


That's me dear friends! Varmt välkomna till mig blogg :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

nope, inte i stockholm alls! men gillar tunnelbanan starkt :)

2011-03-26 @ 09:03:37
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

hehehe du är så söt som är så förtjust i tunnelbanan av alla saker i sthlm :) i miss u

2011-03-28 @ 12:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0