Nytt ut-seende

Jag har länge drömt om ett par nya glasögon, mina gamla började se så små ut på mig. Nu har äntligen min dröm kommit i uppfyllelse! Jag gick på Specsavers och tog erbjudandet köp 2 betala för 1. Totalt blev det bara 3090:- och så vitt jag förstår är det megabilligt i glasögonvärlden då några av mina vänner fått betala nästan trippelt så mycket för bara ett par glasögon. Jag kan alltså verkligen rekommendera Specsavers!
Fast mest av allt vill jag bara visa hur snygg jag nu för tiden ;)


Det här är mina mer "mogna" glasögon. Jag ser lite mer vuxen ut i dem. Passar jättebra på mitt nya jobb eftersom dem får mig att se mer professionell ut. Bågarna är vinröda vilket jag tycker ligger bra mot mitt bruna hår. Dessa bågar är mer än vad jag vågade hoppas på så jag vill bara ge min syster Louise ett stort blogg-tack för det var hon som hittade dem åt mig när hon följde med som smakråd :)


Mina drömbågar! Jag visste att jag ville ha överdrivet stora bågar som nästan får mig att se ut som en glasögonnörd fast snygg. Jag älskar den stilen. Dessa är guldiga i färgen vilken också passar mitt hår. Fyrkantiga bågar visade sig vara min typ av form på bågarna. Helt fantastiskt att mina drömbågar faktiskt fanns i verkligheten och att just jag lyckades hitta dem. Är så himla nöjd och glad, och snygg givetvis :D

(Greppar ni det lite halvlama skämtet i rubriken förresten? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det ser ju jättebra ut! :) vad fin du är! (och, vilket fint litet skämt ;) )

2011-06-06 @ 16:37:27
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för de fina kommentarerna om min fototriss på temat ljus! :)



Måste bara få passa på att skriva att du ser smashing ut i de understa glasögonen! Supersnygga! :)

2011-06-06 @ 16:39:43
Postat av: Em.

Tack för de fina kommentarerna om min fototriss på temat ljus! :)



Måste bara få passa på att skriva att du ser smashing ut i de understa glasögonen! Supersnygga! :)



(blir en repris med avsändare oxå! haha! )

2011-06-06 @ 16:40:44
URL: http://bildbrus.blogspot.com
Postat av: Angiie

Du skiner ikapp med solen Sofie :D

2011-06-06 @ 16:44:28
Postat av: Craxyknas

Carro: Tss Carro... Nu rodnar jag nästan ^^ Tack gumman!



Em: Givetvis :) Smashing säger du. Jag gillar smashing. Kan gott tänka mig att se smasching ut. Tusen tack, Em! :D



Angiie: Som ni säger, så söta ni är! Blir alldeles rörd ^^

2011-07-08 @ 23:14:14
Postat av: Victoria

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 15:53:36
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Craxyknas

Victoria: Åh Victoria! Vad glad jag blir! Jättetack ska du ha för din fina kommentar :D

2011-07-12 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0