Vi har hysteriskt roligt


Nickar deltagande och kliar mig i huvudet varje gång min vän Sofie säger någonting.


Klappar ständigt min låtsashund Fido som ligger så fint i mitt knä.


Sofie, hon pratar med tungan utanför munnen hon.


Ibland ställer hon sig upp och försöker förmedla något till mig via rörelser.


Trycker upp överläppen ovanför tänderna och inleder med "det går lika bra med selleri" innan vi säger något.


Sofie gör grimarser mot mig innan hon säger något.


Sen sätter hon pekfingrarna i öronen när hon pratar.


Okej, det går inte alltid till så här när jag och Sofie har en konversation. Utan boven i dramat heter "Helt hysteriskt" och är ett dunderkul brädspel. Se själv liksom! Det går ut på att man ska gissa vilket ord den andre har på sin bricka och under tiden har man en massa roliga tvång som man måste göra ifall man inte vill att motståndaren ska kamma hem poäng. Så här kul hade vi när jag sov över hos henne en helg :D


Hoppas ni också fick er ett gott skratt, kära läsare ^^


Sofie är så söt när hon har skrattanfall ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

har ju inte vart o handlat än, till veckans står det ju i inlägget? xd

2011-07-17 @ 23:10:08
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Sofia: Haha! Sorry läste visst lite snabbt där ;)

2011-07-20 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0