Gud som uppfann humorn

Låt mig visa er mina åtta favoritklipp från "dolda kameran". Klipp som alltid får mig att skratta, oavsett hur många gånger jag ser på dem! Har du något favoritklipp som ständigt får dig att dra på smilbanden? Kommentera eller maila [email protected]. Vem vet, kanske kan vi knåpa ihop en till lista? Humor är ju alltid roligare i gemenskap så låt oss dela glädjen :)

8. Det är rolig. Men hamnar ändå så långt ner på listan, eftersom jag tycker den är snudd på elak. Att leka med någon annans känslor är sällan okej. Jag skulle i varje fall inte bli glad innan de avslöjade skämtet :P


7. Så härligt oförutsägbar. Desperata situationer kräver desperata lösningar. Desperata roliga lösningar. Ehm ja, om man nu kan kalla deras försök för lösningar. Räcker kanske med bara desperata? :)


6.
Konceptet som alltid går hem; att göra verklighet av sådant man annars bara ser på film. Morrande buskar som fått fnatt t.ex. Och stencoola gubbar som tar kål på sina ufon genom att stirra dem till omotivation!


5. Någon bara väntar otåligt. En annan petar och blir skrämd. Den tredje sparkar till ordentligt. Det här klippet verkar sjukt trovärdigt så långt in i skämtet. Det uppskattas hos mig som tittar på och får sig ett gott skratt. Ska man luras kan man ju passa på att göra det ordentligt. Bygga upp förtroende först liksom ^^


4. Bombsäkra skratt ;)
I varje fall för oss som vet att storyn slutar gott...


Tredje platsen: Jag älskar skämt som kräver lite extra ansträngning! Skulle bra gärna vilja veta vad de tänker när andra dörren är låst. Jag skulle nog undra över hur jag i huvudtaget kom in i rummet. När tjejerna sen kommer tillbaka och allt verkar normalt... Hur starka inbillningar kan man ha egentligen?! Aldrig att jag skulle lista ut sanningen själv... XD


Andra platsen: Dra aldrig förhastade slutsatser. Måste inte alltid vara som omständigheterna ser ut att vara. Undersök saken först så slipper det gå dig illa bara för att du förväntar dig det värsta. Kanske låter som för kloka ord för andra platsen i en humorlista (?) men se klippet så förstår ni. Jag älskar't varje gång ;D


FÖRSTA PLATSEN: Måste vara genier som kom på det här skämtet. För hur i all sin dar kläcks idéen liksom? Magnifikt påhitt och hysteriskt roligt! Verkligen det sista de väntar sig ska dyka upp... ;D


Din tur. Vilket klipp är din favorit? Berätta :)

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

HAHAHAHA XD



Speaking of humor, du måste kolla denna predikan, om just humor:

http://www.marshillchurch.org/media/religionsaves/humor

2011-01-24 @ 22:08:39
URL: http://classekung.blogspot.com
Postat av: Craxyknas

Tack för tipset, Clas! Låter som en "rolig" predikan att lyssna på :D

2011-02-04 @ 15:03:12
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0