Chokladfest

Vad gör man när man inte gillar choklad men vinner tre stora chokladkakor på jobbet?

En chokladkaka gav jag bort till en tjej som hade en tuff dag på jobbet, tänkte att hon kunde behöva lite uppmuntran. Nog blev hon glad alltid. Och förvånad. Älskar när enkla handlingar kryddat med lite extra omsorg får folk att tappa hakan :) Jag försökte bjuda alla som satt omkring mig men ingen ville ha. En snubbe på en annan avdelningen hade inte ätit frukost, stackarn, så han fick också lite choklad att stilla den värsta hungern med. Men att göra sig av med så mycket choklad visade sig vara svårare än man kan tro. När jag hade gjort allt detta hade jag fortfarande hälften kvar! Då skickade jag ut det här till hela kontoret och då blev det fart på fler :)


Vingummina åt jag faktiskt några stycken av själv. Resten fick mamma när jag kom hem ^^ Och för er som undrar så tog jag bara kort på hälften av det jag vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0