Strålande morgon!

Idag är det måndag och jag måste åka hemifrån tio i sex på morgonen för att hinna till jobbet i tid. Men asch, orka haka upp sig på det. Varje dag är en ny gåva från Gud, en ny skimrande möjlighet att göra något bra och stort utav! En helt ny vecka ligger framför oss och jag tänker i varje fall inte låta omständigheterna förstöra mina drömmar eller min glädje :)

"Detta är den dag som HERREN har gjort,
låt oss på den jubla och vara glada!"
Psaltaren 118:24

"Mourning into dancing" av Tommy Walker


Kommentarer
Postat av: Crazyloveleygirl

Håller med dig, helt och hållet. Vara glad för den lycka och det hopp som dagen i sig bringar till oss. Att se ljust på framtidens okända mål gör ändå sitt till. :)



Kram

2011-08-08 @ 08:14:57
URL: http://crazylovleygirl.blogspot.com/
Postat av: Craxyknas

Crazyloveleygirl: Verkligen, det är en riktig skatt :D Kram!

2011-08-18 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0