Not just any other day

Det finns ingen lång lista på goda gärningar som Gud kräver av dig för att du ska bli accepterad. Bland alla världens religioner är Jesus Kristus den enda Gud som offrat sig själv för att människan skulle bli frälst. Frälsningen är gratis och vägen till Jesus är öppen på vid gavel. Det är den största kärleken ♥


Jesus för världen givit sitt liv, öppnade ögon, Herre mig giv.
Mig att förlossa offrade han sig, då han på korset dör ock för mig.

O, vilken kärlek, underbar sannt! Aldrig har någon älskat som han

Frälst genom honom, lycklig och fri, vill jag hans egen evigt nu bli.

Tag mig då, Herre, upp till ditt barn, lös mig från alla frestarens garn!
Lär mig att leva, leva för dig, glad i din kärlek, offrade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0