Dubbelt upp

Imorgon är det första maj och min kyrka firar genom att ta ett nytt steg i tron; dubbla gudstjänster! De nya tiderna är kl. 10 och kl. 12. Jag är så förväntansfull på allt vad Gud kan tänkas hitta på i och med detta. Vår gudstjänstlokal fyller ungefär 800 personer och nu ger vi Gud möjligheten att fylla den två gånger varje söndag, hur coolt är inte det?! Ni som hängt med min blogg länge vet att min älskade kyrka heter Södermalmskyrkan och att den ligger på Götgatan 87 i Stockholm, t-bana Skanstull. Så om du har vägarna förbi titta gärna in och säg hej och har du inte vägarna förbi så kom ändå. Du är så vamt välkommen! Imorgon ska jag stå i bokshopen före och efter 12-gudstjänsten och sälja massa böcker, så nu vet du vart du hittar mig :)


Söndagsvacker och redo att sälja rubbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0