Sofie, du är Guds glädje & behag

Idag var en sån där som inte började bra. En sån där dag där jag har massor av saker att hinna med, men då jag vaknar sent i ett kallt rum med huvudvärk utan vare sig ork eller inspiration. Men med hoppet om att Gud älskar mig och vill mitt bästa började jag lyssna på en underbar predikan som jag vill dela med er. Kära läsare, för den handlar om er också. Och det är viktigt. Byt ut mitt namn mot ditt namn i rubriken så får du se. Huvudvärken har faktiskt börjat lätta och får jag bara vila hos Gud en stund innan jag sätter igång tror jag det ska gå bra. Varför är du emot dig? Gud är för dig

Gud älskar dig! - Anna Dieden from UngdomsOas on Vimeo


Kommentarer
Postat av: Celia

En del tror nog att det ödmjukhet att säg att man ingenting är. Men i Guds rike fungerar det inte som i Jantes värld. I Guds rike är man viktig, underbar och älskad. Det gäller bara att få in det i sin skalle också... :)

2010-09-21 @ 15:06:29
URL: http://fridenspensionat.blogspot.com
Postat av: Mollie

Sv; Tack för dina kommentarer! Dagen har verkligen varit urjobbig och jag är så glad att sådana som du finns där och sprider glädje! Jag ska försöka fixa en utmaning snart, men jag får liksom inte in några tips som jag känner att "oh, det vill jag verkligen göra!". Dina tips var superfina, men inte direkt någon sådan stor kick. ;)

Angående filmen, aa det är säkert den boken. Jag har inte läst den. Vad jag vet finns den till och med ute på Youtube! (Dock laddade jag bara hem den,)



Angående min design, haha, söt du är asså. ^^ Gör mig verkligen super glad! Och ja, han på korset. Den bästa som finns!



Sköt om dig, fortsätt kommentera min blogg och ta inte illa upp för att jag inte gör detsamma. Jag läser men vet inte riktigt vad jag ska kommentera när du skriver så fint.. ^^

2010-09-22 @ 20:48:18
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Julia

This made my day! Eller kväll. :) Vilken superhärlig tjej den där Anna alltså! Du är också väldans härlig!! :)

2010-09-23 @ 20:46:15
URL: http://ijuliasverklighet.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Celia: Oja, det där är nog en vanlig missuppfattning idag tyvärr. Tack och lov att Jesus inte är sån :D



Mollie: Åh, så fin du är, Mollie... Tack :)



Hehe, okej. Du får la skriva ett till inlägg och peppa oss att skriva fler uppdrag :) Även om jag inte förstår hur "läsa ut Bibeln" inte kan ge dig en kick ;)



Jag började läsa boken men tyckte den var seg och inte bra. Kanske filmen är bättre, den verkar bra :) YouTube hade tagit bort den och jag har aldrig fattat hur man laddar ner film. Så jag får la ta och hyra den snart :)



Hehe, så söt du är. Det ska jag tänka på när kommentarerna sinar lite <3 Kram på dig! :)



Julia: Härligt att höra, Julia :D Ja, det är hon verkligen! Haha, TACK så mycket! Du med :)

2010-09-27 @ 16:56:50
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Jasmine Ytterstedt

AMEN! vilken fantastisk predikan! RAK IN I HJÄRTAT!

2010-10-03 @ 19:13:32
URL: http://jasminelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0