Soulfire Revolution på Europaturné

Soulfire Revolution är ett band från Bogota i Colombia som består av tre döttrar till César och Claudia Castellanos, grundarna av International Charismatic Mission (ICM) som just nu är en av de snabbast växande kyrkorna i världen. Därför är jag är himla stolt och jätteglad för nästa helg då kommer de till Sverige och har konsert i vår kyrka!

Jag har värmt upp med att lyssna på deras låtar på MySpace, klicka här för att göra det du också och "gillat" dem på Facebook. Särskilt förälskad är jag i låtarna "Your love is real" och "The Revolution" (som vi faktiskt brukar sjunga i kyrkan ibland). Alltså jag är helt galet taggad! Det här kommer bli så bra och du som kommer får gärna skriva en kommentar här så kan vi säga hej :D

Söndag kl. 19 i Södermalmkyrkan i Stockholm

Här är deras vinjett för Europaturnén. Som förövrigt känns jättekonstig att lyssna på utan det obligatoriska jublet som alltid kommer 52 sekunder in i videon när vi visar den i kyrkan ;)


Kommentarer
Postat av: Mollie

Sv; I fredags gjorde jag.. ^^



Haha, nej, om jag hade varit så duktig så jag kunde göra sådant själv.. Ne, jag tyckte de var supersöta och köpte en var till alla mina närmsta.. :P

2010-10-25 @ 16:55:40
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Mollie: Aw. Vilken fin gest :) You go girl!

2010-11-04 @ 21:26:43
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0